Contact Info / Websites

All 6 audio Reviews


Reflections &amp;gt;Dubstep&amp;lt; Reflections >Dubstep<

Rated 4.5 / 5 stars

Nice

Chick-a chick-a yeah fake ID fake ID.
^ Supabad if you didn't guess. BUT YEAH sick man keep up the good work!!!


mr-jazzman responds:

Haha thanks man!


TI:.Maniac Despair TI:.Maniac Despair

Rated 4.5 / 5 stars

Awesome man

Very good jah? Very good. Wika wika waaaaaaaaaaaaa


TIMarbury responds:

thx bruh


xKore - Syntax xKore - Syntax

Rated 5 / 5 stars

This OH fucken MY

rules FUCKEN buddy GOD

10/10


People find this review helpful!

Sunshaft - Overkill Sunshaft - Overkill

Rated 3.5 / 5 stars

Welll

I do not mind it at all. Like fucken hell if i could ever make something like this haha. Just goes to show that, well shit your better at making solid music than i will ever be.

Nice job mang.



Reflections &amp;gt;Remaster&amp;lt; Reflections >Remaster<

Rated 4.5 / 5 stars

Say what

All i have to say is this tits X D


mr-jazzman responds:

Yup. Tits indeed. =)


[S,J] Derezzed [S,J] Derezzed

Rated 5 / 5 stars

man

This was FUCKEN AWESOME very good keep up the awesome work


People find this review helpful!